مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 07:202021-03-13حوادث

لزوم نظارت والدین بر فرزندان در چهارشنبه آخر سال


با توجه به فروش مواد اولیه مواد محترقه و آموزش ساخت آن در فضای سایبر، خانواده ها مراقب سلامتی فرزندان شان باشند.

- ایسنا/زنجان رییس پلیس فتا استان زنجان گفت: با توجه به فروش مواد اولیه مواد محترقه و آموزش ساخت آن در فضای سایبر، خانواده ها مراقب سلامتی فرزندان شان باشند.

سرهنگ محمدعلی آدینه لو در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال، اظهار کرد: پلیس فتا استان زنجان با افرادی که در زمینه طراحی و ایجاد سایت برای تبلیغ، آموزش ساخت و فروش مواد محترقه دست ساز و غیرمجاز در فضای مجازی فعالیت کنند، با هماهنگی قضایی برخورد جدی خواهد کرد.

وی با تاکید بر لزوم نظارت والدین بر فرزندان خود در چهارشنبه سوری، افزود: والدین با نظارت بر فرزندان می توانند نقش مهمی در کاهش خطرات چهارشنبه سوری و جلوگیری از گرفتاری آن ها در دام افراد سودجو ایفا کنند.

این مسئول به خانواده ها توصیه کرد: با توجه به فروش مواد اولیه مواد محترقه و آموزش ساخت آن در فضای سایبر به خصوص در شبکه های اجتماعی، خانواده ها برای حفظ سلامتی فرزندان، باید نظارت بیشتری بر آن ها داشته باشند و اجازه ساخت این مواد را به فرزندان خود ندهند.

رییس پلیس فتا استان زنجان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هر ساله با توجه به افزایش تقاضای خرید مواد محترقه و آتش بازی توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نظارت والدین بر فرزندان در چهارشنبه آخر سال

لزوم نظارت والدین بر فرزندان در چهارشنبه آخر سال