مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 06:252021-03-13اجتماعي

شرایط تردد در محورهای هراز و فیروزکوه مهیا نیست


فرماندار دماوند با اشاره به اینکه محورهای هراز و فیروزکوه کاملاً مسدود است گفت: شرایط تردد در محورهای هراز و فیروزکوه مهیا نیست.

- مهدی حیدری، در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: از آخرین ساعات روز گذشته، شاهد بارش نزولات آسمانی، طوفان و کولاک در مناطق مشا در جاده هراز و امین آباد در جاده مواصلاتی دماوند، فیروزکوه بودیم.

حیدری افزود: محور دماوند، فیروزکوه، مناطق امین آباد و گدوک کاملاً مسدود شده و عوامل راهداری در تلاش به منظور کاهش بار ترافیکی بودند، اما حجم بارش ها و شدت طوفان و کولاک به گونه ای بود که جاده را کاملاً مسدود کرده و از این رو ناچار به انسداد جاده از منطقه گیلاوند شدیم تا عوامل راهداری نسبت به بازگشایی منطقه امین آباد فیروزکوه و گدوک اقدام کنند؛ اما همچنان این محور مسدود است.

فرماندار دماوند با بیان اینکه محور هراز نیز از منطقه مشا به سمت جاده هراز و رودهن به سمت امامزاده هاشم (ع) کاملاً مسدود است گفت: مسافرانی که در شب گذشته گرفتار کولاک شدند، در چهار نقطه اسکان داده شدند و تعداد 5 اکیپ از نیروهای هلال احمر و همچنین امکانات راهداری و عوامل ستاد بحران فرمانداری در مسیر مستقر شدند.

وی عنوان داشت: با توجه به اسکان مسافران در نقاط امن و رفع خطر جانی از این افراد، در تلاش هستیم با افزودن امکانات و کاهش طوفان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط تردد در محورهای هراز و فیروزکوه مهیا نیست

شرایط تردد در محورهای هراز و فیروزکوه مهیا نیست