مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 05:452021-03-13اجتماعي

شاخص آلایندگی در سه شهرستان استان کرمان در وضعیت خطرناک


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان نیز به ایسنا گفت: شاخص آلایندگی هم اکنون شهرستان ریگان 500 و شهرستان فهرج 381 و شهرستان بم 394 که در حد خطرناک هستند.

- ایسنا/کرمان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان نیز به ایسنا گفت: شاخص آلایندگی هم اکنون شهرستان ریگان 500 و شهرستان فهرج 381 و شهرستان بم 394 که در حد خطرناک هستند.

مجید سعیدی مدیرکل مدیرذیت بحران استانداری کرمان در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت آلایندگی هوای برخی از نقاط استان کرمان گفت: متاسفانه سه شهرستان شرقی استان کرمان در وضعیت خطرناک قرار دارند که به فرمانداری ها و دانشگاه علوم پزشکی آن مناطق اعلام کردیم تا تصمیمات لازم را برای تعطیل کردن یا نکردن مناطق تحت نظارتشان اتخاذ کنند.

وی درباره پایداری این وضعیت اظهار کرد: تا آخر وقت امروز شاهد وجود گرد و غبار در برخی از نقاط استان کرمان خواهیم بود.

مرجان شاکری مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان نیز به ایسنا گفت: شاخص آلایندگی هم اکنون شهرستان ریگان 500 و شهرستان فهرج 381 و شهرستان بم 394 که در حد خطرناک هستند.

وی ادامه داد: شاخص آلایندگی هم اکنون شهر کرمان در ایستگاه مشتاق 98 و در ایستگاه هوانیروز 85 است که در حد قابل قبول می باشند همچنین شاخص آلایندگی شهرستان راور 154 و شهرستان انار 172 در وضعیت ناسالم قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص آلایندگی در سه شهرستان استان کرمان در وضعیت خطرناک

شاخص آلایندگی در سه شهرستان استان کرمان در وضعیت خطرناک