مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 05:252021-03-13سياسي

بعد ازدواج چگونه با روابط دوران مجردی کنار بیاییم


زندگی مشترک در اولویت اول تمام ارتباطات زوجین قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، باشگاه خبرنگاران جواندر مصاحبه با مژگان نیکنام روانشناس، دیدگاه او را در باره قطع یا تداوم دوستی های قبل از ازدواج پرسیده است.

او گفته است: *پسر و دختر جوانی که ازدواج می کنند در دوران مجردی دوستان و ارتباطاتی داشته اند که محدود به دانشگاه، فامیل، محل کار و.

می شده و حالا وارد زندگی مشترک می شوند و همه چیز در حیطه اشتراک گذاشته می شود، اما این مشترک بودن یک مفهومی دارد که زوجین باید به درک درستی از آن برسند.

* بعد از ازدواج مرد یا زن گمان می کنند باید همه مواردی که از طرف مقابل انتظار دارد برآورده شود که طبعا این می شود کنترل گری و دیگر زندگی مشترک نیست.

* برخی دیگر هم همان اصول زندگی مجردی خود را وارد زندگی زناشویی می کنند.

این امر مهم است که در زندگی مشترک زوجین از افراط گری در روابط خود پرهیز کنند، یعنی فرد تمام هویت خود را در زندگی مشترک نگذارد که مربوط به حریم شخصی آن می شود و یا کاملا یک هویت شخصی و مستقل هم نداشته باشد که به زندگی مشترک خود آسیب برساند.

* در دوران ازدواج فضایی به عنوان حریم شخصی وجود دارد، اما به معنای آن نیست که فرد تمام زندگی قبلی خود را بخواهد داشته باشد، بلکه به معنای آن است که استقلال فرد، احترام به شخصیت و فردیت آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعد ازدواج چگونه با روابط دوران مجردی کنار بیاییم

بعد ازدواج چگونه با روابط دوران مجردی کنار بیاییم