مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 04:252021-03-13سياسي

600 ایثارگر گیلانی تبدیل وضعیت می شوند


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به اینکه ایثارگران شاغل در دستگاه باید بعد از سه ماه تبدیل وضعیت شوند، گفت: حدود 600 نفر در گیلان تبدیل وضعیت خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالله پاکاری شامگاه جمعه در گفتگوی ویژه خبری با اشاره به مطالبات جامعه ایثارگری گفت: امسال در این حوزه به روز رسانی شدیم و تا آذرماه تمام مراکز درمانی مطالبات خود را دریافت کردند و پرداختی بیمه دی برای هزینه درمانی ایثارگران انجام می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان به عدم موفقیت طرح تکا در زمینه اشتغال ایثارگران اشاره و به با بیان اینکه این طرح در گیلان اجرایی نشد، افزود: تفاهم نامه استانی در حوزه مسکن و اشتغال ایثارگران امضا شده که باید طی حدود سه سال دو هزار شغل برای ایثارگران ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه طبق قانون ایثارگرانی که در دستگاه ها جذب می شوند باید پس از سه ماه تبدیل وضعیت شوند اما عملاً اینگونه نیست، تصریح کرد: این موضوع به صورت استفساریه در مجلس تصویب و به دستگاه ها ابلاغ شد اما مشکل این است نیروهای حجمی و شرکتی همچنان مشکل دارند.

پاکاری با اشاره به تبدیل وضعیت ایثارگران استان گیلان ادامه داد: حدود 600 نفر در گیلان از بنیاد شهید معرفی نامه گرفتند تا تبدیل وضعیت شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

600 ایثارگر گیلانی تبدیل وضعیت می شوند

600 ایثارگر گیلانی تبدیل وضعیت می شوند