مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 21:102021-03-12اقتصادي

توسعه راهنمای گردشگری در کردستان ضرروی است


رییس هیات مدیره انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان کردستان، یکی از راهکارهای توسعه در انجمن های صنفی راهنمایان گردشگری، تأمل و همکاری با سازمان های دخیل جهت گردشگری عنوان کرد.

- رییس هیات مدیره انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان کردستان: توسعه راهنمای گردشگری در کردستان ضرروی است ایسنا/کردستان رییس هیات مدیره انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان کردستان، یکی از راهکارهای توسعه در انجمن های صنفی راهنمایان گردشگری، تأمل و همکاری با سازمان های دخیل جهت گردشگری عنوان کرد.

کاوه پدیدار در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: بعد از استان های اصفهان، فارس، کرمان، تهران، یزد و خوزستان انجمن صنفی راهنمایان گردشگری در استان کردستان هم در سال 91 باهدف کمک به توسعه گردشگری تأسیس شده است.

وی به مشکلات انجمن صنفی راهنمایان گردشگری اشاره کرد و افزود: در اوایل تأسیس این انجمن با توجه اینکه مردم استان شناخت کافی از راهنمایان گردشگری نداشتند به طور سنتی از آژانس ها جهت راهنمایی کمک می گرفتند کمتر به استقبال این انجمن می آمدند.

رییس هیات مدیره انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان کردستان، بابیان اینکه ارتباط راهنمایان گردشگری در میان استان ها از طریق کانون انجمن های صنفی راهنمایان سراسر کشور برقرارشده است، ذکر کرد: به واسطه این ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه راهنمای گردشگری در کردستان ضرروی است

توسعه راهنمای گردشگری در کردستان ضرروی است