مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 16:052021-03-12سياسي

جوانان حزب الهی و انقلابی برای انتخابات شورای شهر ثبت نام کنند


با توجه به اینکه ثبت نام برای کاندیداتوری شوراهای شهر شروع شده توصیه بنده به دوستان جوان حزب الهی، متدین، انقلابی، کارآمد، - ایسنا/البرز امام جمعه کرج گفت: با توجه به اینکه ثبت نام برای کاندیداتوری شوراهای شهر شروع شده توصیه بنده به دوستان جوان حزب الهی، متدین، انقلابی، کارآمد، دارای دانش مدیریت شهری و آشنای به مسائل فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی و عمرانی و بهداشتی و امثال ذالک این است که وارد عرصه شوید و ثبت نام کنید و خود را معرفی کنید.

آیت الله حسینی همدانی ظهر امروز در نماز جمعه 22 اسفند کرج با اشاره به ولادت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار ،بیان کرد: سوم شعبان ولادت سرور و سالار شهیدان و اسوه جهاد در راه خدا حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام است.

این روز نورانی که یادآور ایثار و شهادت و بصیرت و مجموعه ای از صفات پسندیده آن حضرت ویاران باوفایش درراه پاسداری از دین است، روز پاسدار نامیده شده است.

این روز را به همه کسانی که از دین وارزش های الهی پاسداری می کنندبه خصوص برادران بزرگوار سپاه پاسداران تبریک عرض می کنم.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مصداق عینی ما می توانیم است به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در ادامه بابیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مصداق عینی ما می توانیم است، بیان کرد: سپاه یک نهاد انقلابی است که با ساختار ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان حزب الهی و انقلابی برای انتخابات شورای شهر ثبت نام کنند

جوانان حزب الهی و انقلابی برای انتخابات شورای شهر ثبت نام کنند