مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 15:552021-03-12سياسي

ساکنان خانه های سالمندان فارس تا بهار واکسینه می شوند


مدیرکل بهزیستی فارس با اشاره به واکسینه شدن نخستین گروه سالمندان مقیم و پرسنل مراکز توانبخشی و نگهداری سالمندان استان علیه کرونا، اعلام کرد که کل افراد حاضر در این مراکز تا پایان فروردین سال آینده واکسینه می شوند.

- ایسنا/فارس مدیرکل بهزیستی فارس با اشاره به واکسینه شدن نخستین گروه سالمندان مقیم و پرسنل مراکز توانبخشی و نگهداری سالمندان استان علیه کرونا، اعلام کرد که کل افراد حاضر در این مراکز تا پایان فروردین سال آینده واکسینه می شوند.

دکتر سید محمدصادق کشفی نژاد بیان کرد: معاونت توانبخشی بهزیستی استان پیگیر به سرانجام رساندن واکسیناسون کووید19 به جامعه سالمندان و افراد دارای معلولیت در مراکز توانبخشی و نگهداری خود است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بهزیستی فارس، کشفی نژاد با اشاره به شیوع موج سوم کرونا، افزود: بهزیستی فارس تصمیمات تازه ای برای کنترل و پیشگیری هر چه بیشتر از شیوع این بیماری همه گیر در مراکز خود پیش بینی کرده است.

مدیرکل بهزیستی فارس عنوان کرد: با هماهنگی های انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی شیراز تمام مراکز اقامتی تحت نظارت بهزیستی استان در بهار پیش رو واکسینه خواهند شد.

کشفی نژاد تعداد مراکز اقامتی و نگهداری تحت نظارت سازمان بهزیستی را 59 مرکز عنوان کرد و گفت: بیش از دو هزار و 600 نفر از این توانخواهان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساکنان خانه های سالمندان فارس تا بهار واکسینه می شوند

ساکنان خانه های سالمندان فارس تا بهار واکسینه می شوند