مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 12:402021-03-12سياسي

داوطلبان انتخابات شوراها در فرآیند ثبت نام تسریع کنند


افرادی که عزم خود را برای شرکت در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر جدی می بینند در روند ثبت نام خود تسریع کنند و این امر را به روزهای آخر موکول نکنند.

- اشتهارد - فرماندار اشتهارد گفت: افرادی که عزم خود را برای شرکت در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر جدی می بینند در روند ثبت نام خود تسریع کنند و این امر را به روزهای آخر موکول نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد شیبک ظهر جمعه در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات در شهرستان اشتهارد اظهار کرد: روند ثبت نام ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر که از 20 اسفند شروع شده است در این شهرستان بسیار مطلوب ارزیابی می شود.

وی بیان کرد: افرادی که عزم خود را برای شرکت در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر جدی می بینند در روند ثبت نام خود تسریع کنند و این امر را به روزهای آخر موکول نکنند.

فرماندار اشتهارد تصریح کرد: تاکنون تعدادی از داوطلبین ثبت نام کرده اند و تأییدیه ثبت نام خود را از دبیرخانه ستاد انتخابات اخذ کرده اند.

وی با تأکید بر لزوم برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم گفت: حضور افراد متخصص با سلایق و علایق گوناگون در شوراها می تواند ظرفیت های مختلف شهر را به کار بگیرد و از آنها برای توسعه و آبادانی اشتهارد استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبان انتخابات شوراها در فرآیند ثبت نام تسریع کنند

داوطلبان انتخابات شوراها در فرآیند ثبت نام تسریع کنند