مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 12:402021-03-12ورزشي

سه شکایت از وزیر ورزش در 9 ماه فعالیت مجلس یازدهم


سومین طرح شکایت از وزیر ورزش و جوانان در مجلس شورای اسلامی به جریان افتاد، بار اول «مسائل پیش آمده در قرارداد ویلموتس»، دومین بار «عدم واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس» و سومین مرتبه «ضعف عملکرد در حوزه جوانان» پای مسعود سلطانی فر را به بهارستان کشاند.

- سومین طرح شکایت از وزیر ورزش و جوانان در مجلس شورای اسلامی به جریان افتاد، بار اول مسائل پیش آمده در قرارداد ویلموتس ، دومین بار عدم واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و سومین مرتبه ضعف عملکرد در حوزه جوانان پای مسعود سلطانی فر را به بهارستان کشاند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، طرح سه شکایت از وزیر ورزش وجوانان در کنار سوالات متعدد از او در 9 ماه فعالیت مجلس یازدهم را می توان حاکی از نارضایتی وکلای ملت از عملکرد مسعود سلطانی فر تعبیر کرد.

استناد نمایندگان برای طرح شکایت از وزیر ورزش به ماده 234 آیین نامه داخلی مجلس است که بر اساس آن نمایندگان می توانند شکایتی را در مورد عدم اجرای قانون توسط مسئولان داشته باشند که براساس این بخش از آیین نامه مجلس، کارگروهی برای رسیدگی به موضوع مورد شکایت در مجلس تشکیل می شود و گزارش بررسی های صورت گرفته توسط کارگروه تشکیل شده پس از تصویب در کمیسیون، در صحن مجلس قرائت می شود و چنانچه در صحن مجلس نیز گزارش کارگروه مربوطه تصویب شود، گزارش مربوط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه شکایت از وزیر ورزش در 9 ماه فعالیت مجلس یازدهم

سه شکایت از وزیر ورزش در 9 ماه فعالیت مجلس یازدهم