مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 10:552021-03-12سياسي

در تنظیم پیش نویس قانون جامع آب با بخش کشاورزی مشورت نشده است


یکی از اعضای کارگروه آب نظام صنفی کشاورزی با اشاره به اینکه وزارت نیرو در تنظیم پیش نویس لایحه قانون آب هیچ مشورتی با تشکل های مربوطه نکرده است، - یکی از اعضای کارگروه آب نظام صنفی کشاورزی با اشاره به اینکه وزارت نیرو در تنظیم پیش نویس لایحه قانون آب هیچ مشورتی با تشکل های مربوطه نکرده است، گفت: در صورتی که وزارت نیرو تمایل داشته باشد طبق قانون رفتار و حقوق کشاورزان را رعایت کند تشکل های فراگیر کشاورزی آماده همکاری هستند.

احمدرضا رضا زاده در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه پیش نویس لایحه قانون آب دارای ایرادات بسیاری بوده و از انسجام کاملی برخوردار نیست، اظهار کرد: به نظر می رسد این پیش نویس با دستپاچگی تنظیم شده است و وزارت نیرو نیز به بخش های آن مسلط نیست.

وی ادامه داد: در این پیش نویس اختیار مطلق منابع آبی به وزارت نیرو داده شده است و اختیارات وزارت جهاد کشاورزی به طور کل حذف شده در صورتی که عمده مصرف آب کشور در بخش کشاورزی است و به گفته وزارت نیرو حدود 90 درصد منابع آبی کشور در بخش کشاورزی استفاده می شود.

اگرچه معتقدیم آب مصرفی در بخش کشاورزی کمتر از عدد ذکر شده است.

عضو کارگروه آب نظام صنفی کشاورزی با بیان اینکه هر تصمیمی در تخصیص حق آبه بخش کشاورزی گرفته شود بر معیشت کشاورزان و در نهایت امنیت غذایی کشور اثر می گذارد، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تنظیم پیش نویس قانون جامع آب با بخش کشاورزی مشورت نشده است

در تنظیم پیش نویس قانون جامع آب با بخش کشاورزی مشورت نشده است