مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 06:552021-03-12سياسي

سومین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات شورای شهر آغاز شد


سومین روز ثبت نام از داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران از ساعت 8 صبح امروز (جمعه) در فرمانداری تهران آغاز شد.

- سومین روز ثبت نام از داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران از ساعت 8 صبح امروز (جمعه) در فرمانداری تهران آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سومین روز ثبت نام از داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران از ساعت 8 صبح امروز (جمعه) در فرمانداری تهران آغاز شد.

سید اسماعیل موسوی دبیر ستاد انتخابات کشور روز گذشته و در پایان دومین روز ثبت نام انتخابات شورا شهر تهران، اعلام کرده بود: ثبت نام 3551 نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر، نهایی شد.

داوطلبان می توانند به چهار روش مراحل ثبت نام در این انتخابات را انجام دهند: - ثبت نام از طریق اپلیکیشن موبایلی (بارگذاری شده در پورتال وزارت کشور) و دریافت کد رهگیری و مراجعه به فرمانداری برای نهایی کردن ثبت نام - ثبت نام از طریق نسخه دسکتاپ (کامپیوتر) و دریافت کد رهگیری و مراجعه به فرمانداری برای نهایی کردن ثبت نام - ثبت نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دریافت کد رهگیری و مراجعه به فرمانداری برای نهایی کردن ثبت نام - ثبت نام از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر و روستا، 28 خرداد سال آینده همزمان با انتخابات سیزده دوره ریاست جمهور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات شورای شهر آغاز شد

سومین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات شورای شهر آغاز شد