مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 06:202021-03-12بين الملل

جزییات همکاری جدید ایران و چین برای مقابله با آمریکا


16 کشور از جمله ایران و چین در تلاش برای تشکیل ائتلافی جهت دفاع از «منشور ملل متحد» و مقابله با تحریم ها و زور یکجانبه یا تهدید به استفاده از آنها هستند.

- 16 کشور از جمله ایران و چین در تلاش برای تشکیل ائتلافی جهت دفاع از منشور ملل متحد و مقابله با تحریم ها و زور یکجانبه یا تهدید به استفاده از آنها هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ 16 کشور از جمله ایران و چین طرحی برای تشکیل ائتلافی با هدف دفاع از منشور ملل متحد و مقابله با سیاست های یکجانبه تحریم و زور ارائه کرده اند.

16 کشور از جمله ایران و چین در تلاش برای تشکیل ائتلافی جهت دفاع از منشور ملل متحد و مقابله با تحریم ها و زور یکجانبه یا تهدید به استفاده از آنها هستند.

خبرگزاری رویترز که این خبر را گزارش داده می گوید نام این ائتلاف گروه دوستان مدافع منشور ملل متحد است و آنها در سندی برای معرفی طرح خود نوشته اند: چندجانبه گرایی در حال حاضر تحت حملات بی سابقه قرار گرفته و این تهدیدی برای صلح و امنیت جهانی است.

ایران، چین، کره شمالی، الجزایر، آنگولا، بلاروس، بولیوی، کامبوج، کوبا، اریتره، لائوس، نیکاراگوئه، فلسطین، سنت وینسنت و گرنادین ها، سوریه و ونزوئلا بنیان گذاران این گروه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات همکاری جدید ایران و چین برای مقابله با آمریکا

جزییات همکاری جدید ایران و چین برای مقابله با آمریکا