مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 05:252021-03-12پزشكي

واکسن کادر درمان خوزستان هفته آینده تکمیل می شود


دکتر فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تمامی پرسنل بخش بهداشت و درمان خوزستان هفته آینده در مقابل کرونا واکسینه می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر فرهاد ابول نژادیان پنجشنبه شب در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به طولانی شدن وضعیت قرمز کرونایی در 11 شهرستان خوزستان و ابتلای تعداد زیادی از پرسنل کادر بهداشتی و درمانی خوزستان سهمیه واکسن بیشتری به استان خوزستان تخصیص یافته است.

وی گفت: همچنین تصمیم گرفته شد که تمامی بیماران خاص استان خوزستان شامل بیماران M.

S ، تالاسمی، هموفیلی، دیالیزی و سایر بیماران خاص تا پایان هفته آینده و قبل از آغاز سال جدید در مقابل بیماری کووید 19 واکسینه شوند.

حدود 10 هزار نفر بیماری خاص در استان خوزستان وجود دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اضافه کرد: کار واکسیناسیون سرای سالمندان استان امروز شروع شده و 400 نفر سالمندان این خانه در مقابل ویروس کرونا واکسینه شدند و 100 نفر باقیمانده نیز فردا واکسن خود را دریافت خواهند کرد.

دکتر ابول نژادیان در ادامه اضافه کرد: واکسیناسیون بقیه مردم طبق اولویت بندی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال آینده انجام می شود و افراد بالای 65 سال اولین گروهی هستند که در ابتدای سال جدید در مقابل ویروس کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن کادر درمان خوزستان هفته آینده تکمیل می شود

واکسن کادر درمان خوزستان هفته آینده تکمیل می شود