مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 04:202021-03-12سياسي

مسئولین حضور نخبگان در انتخابات شوراها را تسهیل بخشند


مسئولین حضور نخبگان جامعه در انتخابات شوراها را تسهیل ببخشند و مردم و رسانه ها نیز در پررنگ کردن حضور و برگزاری باشکوه و پرشور تر نقش خود را ایفا کنند.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار ماکو گفت: مسئولین حضور نخبگان جامعه در انتخابات شوراها را تسهیل ببخشند و مردم و رسانه ها نیز در پررنگ کردن حضور و برگزاری باشکوه و پرشور تر نقش خود را ایفا کنند.

علی محمدی ایروانلو در گفت و گو با ایسنا ضمن دعوت از نخبگان، صاحب نظران و فرهیختگان ماکو برای ثبت نام در انتخابات شوراها اظهار کرد: نخبگان، صاحب نظران و فرهیختگان شهرستان می توانند پارلمان شهر ماکو را کارآمد و برنامه محور نمایند.

وی با تاکید براینکه، مهم ترین مولفه در ثبات هر نظام سیاسی مسئله مقبولیت و مشروعیت آن از منظر مردم است، افزود: شاخص اصلی آن نیز حضور و مشارکت گسترده مردم در عرصه انتخابات است.

فرماندار ماکو با تاکید براینکه، انتخابات، ابزار و الزام مهم جمهوریت نظام سیاسی ماست، اظهار کرد: در این خصوص وظیفه مسئولین و آحاد مردم و رسانه ها ایجاد شرایط و فضایی مناسب برای برگزاری باشکوه و پرشور است.

به گفته محمدی ایروانلو تمامی امکانات و ظرفیت ها برای ثبت نام از داوطلبین و فرایند انتخابات بر اساس برنامه زمانبندی ابلاغی از سوی ستاد انتخابات کشور بکار گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولین حضور نخبگان در انتخابات شوراها را تسهیل بخشند

مسئولین حضور نخبگان در انتخابات شوراها را تسهیل بخشند