مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 21:102021-03-11سياسي

ایجاد جنبش ابوطالب شناسی در فضای علمی کشور


دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) ایجاد جنبش ابوطالب شناسی در فضای علمی کشور را از برکات همایش بین المللی حضرت ابوطالب(ع) دانست و گفت: ایجاد انگیزه در میان مسلمانان برای مطالعه درباره شخصیت های برجسته جهان اسلام همچون حضرت ابوطالب(ع) از جمله اهداف ما در این همایش بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله رمضانی در مراسم اختتامیه همایش بین المللی حضرت ابوطالب(ع) که امروز در سالن قدس مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از تیم اجرایی این همایش بین المللی به ارائه گزارشی از روند فعالیت های این همایش پرداخت.

  وی ادامه داد: یکی از آورده های مبعث این است که بشریت را از حیات محسوس به حیات معقول دعوت کرده و انسان را با نگاه وحیانی معرفی می کند.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه مبعث، بستر تعلیم و تربیت انسان را فراهم آورده است، ابراز کرد: بعثت پیامبر اکرم(ص) در حقیقت به نوعی انسان را از قید و بندهایی که خودش برای خودش درست کرده است، رهایی می بخشد.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه بعثت پیامبر اکرم(ص) بستر حرکت انسان به سوی کرامت و کمال را فراهم ساخته است، بیان کرد: انسان وقتی از تعلیمات خدای اکرم و قرآن کریم بهره مند شود، بدون شک به کرامت خواهد رسید و از روح کریمانه بهره مند خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد جنبش ابوطالب شناسی در فضای علمی کشور

ایجاد جنبش ابوطالب شناسی در فضای علمی کشور