مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 19:452021-03-11اقتصادي

مسیرسازی در سخت گذرترین منطقه خط لوله گوره-جاسک تکمیل شد


دشوارترین بخش از عملیات لوله گذاری طرح انتقال نفت گوره - جاسک در سخت گذرترین منطقه در کوتاه ترین زمان ممکن و با بیشترین دقت، شامگاه چهارشنبه (20 اسفندماه) تکمیل شد.

- دشوارترین بخش از عملیات لوله گذاری طرح انتقال نفت گوره - جاسک در سخت گذرترین منطقه در کوتاه ترین زمان ممکن و با بیشترین دقت، شامگاه چهارشنبه (20 اسفندماه) تکمیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، علی جعفرزاده، قائم مقام مجری طرح احداث خط لوله گوره جاسک، گفت: عملیات دشوار نصب بخشی از خطوط لوله طرح گوره-جاسک در پیچیده ترین شرایط جغرافیایی و منطقه ای شامگاه چهارشنبه با تلاش شبانه روزی مجموعه کارفرما و پیمانکار پایان یافت.

وی افزود: این منطقه سخت گذر در کیلومتر 262 و در گستره 2-1 قرار دارد که از میان کوه های شمال بوشهر عبور کرده است و به دلیل نبود جاده دسترسی، عملیات جابه جایی و نصب خطوط لوله را سخت کرده بود.

قائم مقام مجری طرح احداث خط لوله گوره-جاسک، گفت: به دلیل موقعیت جغرافیایی این منطقه و عبور از کوه های سخت گذر و وجود شیب های تند و آبروهای پرشمار، هیچ جاده ای برای دسترسی و عبور تریلرهای حامل لوله و انتقال تجهیزات وجود نداشت و این منطقه به طول 50 کیلومتر از میان کوه های بوشهر سخت ترین محدوده ای بود که موفق شدیم آن را برای نصب خط لوله آماده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیرسازی در سخت گذرترین منطقه خط لوله گوره-جاسک تکمیل شد

مسیرسازی در سخت گذرترین منطقه خط لوله گوره-جاسک تکمیل شد