مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 16:252021-03-11پزشكي

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز: مردم خوزستان تا بهار 1400 واکسینه می شوند


مردم خوزستان تا بهار 1400 واکسینه می شوند رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: عموم مردم خوزستان تا بهار 1400 واکسینه می شوند اما تا زمان انجام این کار باید پروتکل های بهداشتی به صورت جدی رعایت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا دکتر فرهاد ابول نژادیان پنجشنبه در حاشیه طرح واکسیناسیون خانه سالمندان در اهواز اظهار داشت: سالمندان از گروه های هدف و آسیپ پذیر بوده و با توجه به ابلاغ وزارت بهداشت، باید واکسیناسیون آنها انجام شود وی با بیان اینکه امروز به 240 نفر از سالمندان و پرسنل سرای سالمندان خوزستان واکسن دریافت کردند افزود: در مجموع 450 نفر از سالمند و پرسنل آن واوسن دریافت می کنند که امروز برای نیمی از این افراد واکسن تزریق می شود و مابقی ظرف یکی ، 2 روز آینده انجام می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه روز جمعه 22 اسفندماه محموله جدید واکسن کرونا وارد استان می شود گفت: در مرحله جدید واکسیناسیون پرسنل بهداشت و درمان، بیماران خاص، ام اس، تالاسمی، دیالیزی، هموفیلی و پرخطر انجام می شود و تلاش می کنیم به دیگر اقشار مردم واکسن تزریق شود.

وی گفت: برای جلوگیری از انتشار بیماری، انتظار داریم که مردم از ورود و خروج به شهرهای قرمز خودداری کرده و در تعطیلات نوروز سعی کنند در خانه های خود بنانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز: مردم خوزستان تا بهار 1400 واکسینه می شوند

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز: مردم خوزستان تا بهار 1400 واکسینه می شوند