مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 08:102021-03-11ورزشي

سلطانی فر: از همه ظرفیت های حقوقی برای پرونده ویلموتس استفاده شد


وزیر ورزش با اشاره به پرونده ویلموتس گفت: عالی ترین کارشناسان و وکلای بین المللی در دفتر معاون حقوقی رییس جمهور بهترین مشورت ها را به تیم حقوقی فدراسیون فوتبال ارائه دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمی توانست باعث تعطیلی تمامی رقابت های ورزشی شود، تصریح کرد: در این شرایط اگر رقابت های مختلف هم تعطیل می شد، انتقادی مطرح نبود.

وزیر ورزش وجوانان ادامه داد: شهادت می دهم مدیران ورزش و روسای فدراسیون ها با دلسوزی، اهتمام ویژه، تلاش و پیگیری خواهان برگزاری لیگ ها بودند تا علاوه بر ایجاد شور و شعف بین مردم، در آستانه المپیک که بزرگترین آوردگاه ورزش قهرمانی در دنیا است مراحل آماده سازی ورزشکاران و تیم ها به مشکل برخورد نکند.

بر همین اساس21 لیگ ورزشی در سراسر کشور برگزار شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش، آرامش، هماهنگی، همگرایی، همدلی و پرهیز از حاشیه را به عنوان یکی از سیاست های مهم وزارت ورزش و جوانان در چهار سال گذشته عنوان کرد و گفت: با نهادینه شدن آرامش در ورزش کشور کمتر شاهد حواشی و در نتیجه افزایش دستاوردها بودیم.

سلطانی فر با اشاره به موفقیت های کسب شده در رویدادهای مهم ورزشی بیان کرد: افتتاح پروژه های ورزشی، بازدید از اماکن ورزشی در استان ها و برگزاری جلسات هم اندیشی بخشی دیگر از اقداماتی بود که انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلطانی فر: از همه ظرفیت های حقوقی برای پرونده ویلموتس استفاده شد

سلطانی فر: از همه ظرفیت های حقوقی برای پرونده ویلموتس استفاده شد