مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 21:352021-03-10بين الملل

ضرب و شتم کودکان بازداشتی توسط پلیس بحرین


دو گروه مدافع حقوق بشر می گوید که پلیس بحرین هنگام بازداشت شماری از کودکان در جریان اعتراضات سالروز قیام مردمی این کشور، آن ها را مورد ضرب و شتم و تهدید به تجاوز و شوک الکتریکی قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، دو گروه مدافع حقوق بشر گفتند که نیرو های امنیتی بحرین چند کودک را که در جریان اعتراضات ماه گذشته مصادف با دهمین سالروز آغاز قیام مردم این کشور بازداشت کردند، مورد ضرب و شتم قرار داده و آن ها را تهدید به تجاوز و شوک الکتریکی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز، بر اساس بیانیه مشترک دیده بان حقوق بشر و موسسه حقوق و دموکراسی بحرین مستقر در لندن، حدود 13 کودک از 11 تا 17 سال از اوایل تا اواسط ماه فوریه در بحرین بازداشت شدند.

در این بیانیه آمده است: پنج کودکی که در 14 و 15 فوریه بازداشت شدند، گفته اند که دو مامور پلیس بحرین هنگام بازداشت، آن ها را مورد ضرب و شتم قرار داده و به شوک الکتریکی با باطری خودرو تهدیدشان کردند.

این دو گروه حقوق بشری افزودند: پدر یکی از کودکان گفته است که پلیس، فرزندش را مورد ضرب و شتم قرار داده و او را به تجاوز و شوک الکتریکی تهدید کرده است.

در بیانیه مذکور تاکید شده است که اتهام برخی از این کودکان، سوزاندن لاستیک یا صندلی، مسدود کردن راه ها، خرابکاری و پرتاب کوکتل مولوتوف عنوان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب و شتم کودکان بازداشتی توسط پلیس بحرین

ضرب و شتم کودکان بازداشتی توسط پلیس بحرین