مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 14:352021-03-10سياسي

توزیع 840 هزار بسته کمک های مؤمنانه در البرز


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: تا مرحله نهم رزمایش کمک های مؤمنانه 840 هزار بسته کمک های مؤمنانه به ارزش 210 میلیارد تومان در این استان توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نور محمد فردی ظهر چهارشنبه در دهمین مرحله رزمایش کمک های مؤمنانه استان البرز که در مصلای کرج برگزار شد، اظهار کرد: از تمام کسانی که امروز در تأمین کمک های معیشتی و جهیزیه نوعروسان نیازمند در این امر خداپسندانه شرکت کردند، صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.

وی بیان کرد: مرحله دهم مواسات و همدلی در استان البرز با محوریت نماینده معظم ولی فقیه در استان البرز آیت الله حسینی همدانی و تلاش تمام دستگاه های مرتبط صورت می گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون تا مرحله نهم رزمایش کمک های مؤمنانه 840 هزار بسته کمک های مؤمنانه به ارزش 210 میلیارد تومان توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) در بین جامعه هدف استان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز نیز، در مرحله دهم کمک های مؤمنانه 40 هزار بسته معیشتی به خانواده های نیازمند و 50 سری جهیزیه به نوعروسان اهدا شد.

فردی با بیان اینکه هر کسی در امر کمک های مؤمنانه و خدمتگزاری پیش قدم شود ایثار و ازخودگذشتگی کرده است، گفت: زیبا نیست یک فرد تمام امکانات را داشته باشد و همسایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 840 هزار بسته کمک های مؤمنانه در البرز

توزیع 840 هزار بسته کمک های مؤمنانه در البرز