مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 12:352021-03-10سياسي

روایت معلمان و دانش آموزانی که در جبهه ها مشق ایثار کردند


با تصمیمی که در ستاد پشتیبانی جنگ گرفته شد، معلمان در کنار دانش آموزان شان در برابر دشمنی که تا دندان مسلح بود ایستادند و دیدیم که این انسان های به ظاهر معلم و دانش آموز با انگیزه الهی چگونه بر دشمن تاختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار اسماعیل کوثری پیش از ظهر امروز در یادواره 142 شهید دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان و گرامیداشت شهدای گمنام دانشگاه اظهار داشت: وظیفه خودمان بدانیم رفتار حسنه شهدا را به شاگردمان بیاموزیم.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه ادامه داد: مراسم یادواره شهدا ادامه دهنده راه آن هاست و باید این چنین مراسم هایی باشد و ذکر اعمال و رفتار شهدا را برای هم داشته باشیم چون آن ها کار بزرگی کردند و ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش کار بسیار عالی کرد و این کار این بود که بحث پرورش که از ضروریات است و تبیین آن به عهده همین جمع و دانشجویان و اساتید است را در این مسیر جا انداختند.

سردار کوثری افزود: اگر اعمال و رفتار ما در چارچوب شرع و قانون با روحیه انقلابی باشد قطعاً اثر گذار خواهد بود چون روحیه جهادی و انقلابی یعنی از خود گذشتن برای جمع و در این مسیر اگر کسی که بخواهد شخصی را الگو قرار دهد اعمال و رفتار او را مشاهده می کند و عمل کردن است که اثر می گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت معلمان و دانش آموزانی که در جبهه ها مشق ایثار کردند

روایت معلمان و دانش آموزانی که در جبهه ها مشق ایثار کردند