مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 12:052021-03-10سياسي

هدف روحانی از طرح موضوع رفع گام به گام تحریم ها ایجاد دوگانگی در کشور است


هدف رییس جمهور از طرح ایده برداشته شدن گام به گام تحریم ها ایجاد دوگانگی در کشور است و این حرف ها را با انگیزه های انتخاباتی مطرح می کند.

- حجت الاسلام نصرالله پژمان فر نماینده مردم مشهد و کلات در این مسئله را متوجه شده و طرح مجدد این موضوع توسط آقای رییس جمهور انگیزه های انتخاباتی است.

  پژمان فر خاطرنشان کرد: آقای روحانی به دنبال آن است تا چنانچه کسانی با این ایده وی مخالفت کنند، به مردم بگوید که مردم ببینید ما به دنبال برداشتن تحریم ها هستیم اما عده ای با آن مخالفت می کنند و می خواهند که تحریم ها ادامه یابد.

  وی افزود: آقای رییس جمهور به جای این حرفها و طرح اینگونه مسائل به مردم بگوید در ازای این همه امتیازی به برجام داده چه تحریمی را توانسته بردارد؟ و یا اینکه اگر در ادامه می خواهد مذاکره ای داشته باشد، دیگر چه امتیازی مانده که در پای میز مذاکره به پشتوانه آن به چانه زنی بپردازد و امتیازی بدهد و امتیازی بگیرد.

رییس کمیسیون اصل 90 مجلس اظهار داشت: دولت می خواهد همه سرمایه ملت ایران را پای میز مذاکره با غرب به حراج بگذارد بدون اینکه امتیاز خاصی برای ملت ایران کسب کند.

  پژمان فر خاطرنشان کرد: انتخابات 1400 نزدیک است و رییس جمهور با طرح این مسائل می خواهد خود را حامی برداشته شدن تحریم ها نشان دهد و با این حرفها کاری کند که جریان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف روحانی از طرح موضوع رفع گام به گام تحریم ها ایجاد دوگانگی در کشور است

هدف روحانی از طرح موضوع رفع گام به گام تحریم ها ایجاد دوگانگی در کشور است