مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 12:002021-03-10اقتصادي

یک سالگی کرونا و جاماندگان همچنان منتظر!


مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار می گوید پرونده بیمه بیکاری ناشی از کرونا بسته شده و فقط 62 هزار نفر با اعتبار 92 میلیارد تومان باقی مانده اند که خزانه به حساب تأمین اجتماعی واریز کرده تا به حساب افراد واریز شود.

- مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار می گوید پرونده بیمه بیکاری ناشی از کرونا بسته شده و فقط 62 هزار نفر با اعتبار 92 میلیارد تومان باقی مانده اند که خزانه به حساب تأمین اجتماعی واریز کرده تا به حساب افراد واریز شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به دنبال گسترش ویروس کرونا و تاثیرگذاری آن بر بسیاری از مشاغل مقرر شد که بیمه بیکاری سه ماه اسفند 1398 و فروردین و اردیبهشت 1399 به افراد بیکار شده و کارگران آسیب دیده از کرونا پرداخت شود.

بر این اساس به منظور حمایت از صنوف و کارگران آسیب دیده از کرونا، دولت مبلغ 5000 میلیارد تومان اعتبار به صندوق بیمه بیکاری اختصاص داد و وزارت کار با راه اندازی سامانه ثبت درخواست بیمه بیکاری bimebikari.

mcls.

gov.

ir از کسانی که در سه ماهه مذکور دچار بیکاری و توقف فعالیت شده بودند درخواست کرد که به سامانه مراجعه و ثبت نام کنند.

مدتی بعد به دلیل تداوم بیکاری بخشی از کارگران و تعدیل نیروهای کار در برخی کارگاهها و مجموعه ها، وزارت کار از کسانی که بیکاری آنها از ابتدای خرداد به بعد همچنان تداوم یافته خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سالگی کرونا و جاماندگان همچنان منتظر!

یک سالگی کرونا و جاماندگان همچنان منتظر!