مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 11:452021-03-10سياسي

تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نیازمند تلاش همگانی است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب باید عملیاتی شود و لازم است هر فرد ایرانی جهت تحقق این بیانیه اقدام لازم را انجام دهد.

- ایسنا/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب باید عملیاتی شود و لازم است هر فرد ایرانی جهت تحقق این بیانیه اقدام لازم را انجام دهد.

بهروز اکرمی روز چهارشنبه 20 اسفند در ستاد ساماندهی امور جوانان استان مرکزی اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب یک استراتژی و چراغ راه است که باید به عمل تبدیل شود، به این معنی که هر فرد ایرانی باید برای عملیاتی کردن این بیانیه اقدامات لازم را انجام دهد، بویژه اینکه سعادت ایرانیان در گرو تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی در خصوص راه اندازی مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان توسط جهاد دانشگاهی در استان مرکزی افزود: در مراکز علمی مباحث در جهات مختلف از جمله آگاهی بخشی و افزایش اطلاعات و همچنین جهت تصمیم گیری در مورد یک موضوع مطرح می شوند، در نتیجه مطالب مورد نظر و طرح موضوع باید متناسب با نوع جلسات باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: این طرح باید با حضور مسئولین آموزش و پرورش، تعدادی از جوانان فعال در این حوزه، پارک علم و فناوری، دانشگاه ها و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نیازمند تلاش همگانی است

تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نیازمند تلاش همگانی است