مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 10:452021-03-10سياسي

کارگاه آموزشی حزب اراده ملت برای نامزدهای خود در انتخابات شورای شهر و روستا


قائم مقام حزب اراده ملت از راه اندازی کارگاه آموزشی این حزب برای نامزدهای خود در انتخابات شورای شهر و روستا خبر داد و گفت: در این کارگاه، مسائل قانونی در مورد مدیریت شهری و سازمان های مردم نهاد نیز به نامزدها آموزش داده خواهد شد.

- افشین فرهانچی قائم مقام حزب اراده ملت و رییس ستاد انتخابات این حزب در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب درباره آخرین تحرکات حزب اظهار داشت: دو میراث بزرگ جنبش مشروطه محدود کردن قدرت حاکمان به قانون و تشکیل مجلس قانون گذاری از طریق انتخابات بوده است و بعد از مشروطه با مبارزات پیگیر مردم در مقاطع مختلف، انتخاب حاکمان از طریق صندوق های رای نیز به این دستاوردها اضافه شد.

وی افزود: ما به عنوان کنشگران سیاسی باید تمام تلاش خود را افزود: در ایران علی رغم مجاهدت ها و تلاش های بسیاری که صورت گرفته است هنوز نظام حزبی جا نیافتاده است و در این شرایط بسیاری از کارکردهای حزبی محقق نمی شوند.

شما اگر به سایر کشورها بنگرید می بینید که در همه آنها بجز کشورهایی که انتخاب حاکمان با مکانیسم های قدیمی موروثی است این احزاب هستند که به عنوان بازوان اجرایی توده مردم عمل می کنند و در امور مختلف سیاسی همراه و مشاور مردم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه آموزشی حزب اراده ملت برای نامزدهای خود در انتخابات شورای شهر و روستا

کارگاه آموزشی حزب اراده ملت برای نامزدهای خود در انتخابات شورای شهر و روستا