مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 10:202021-03-10سياسي

فرآیند ارتباط صنعت و دانشگاه در فولادمبارکه شفاف است


فرآیند تحقیق و توسعه از دیرباز در شرکت فولاد مبارکه به صورت نظام مند شکل گرفته و در این فرآیند، مقوله ارتباط صنعت و دانشگاه کاملا شفاف است.

- ایسنا/اصفهان مدیرروابط عمومی فولادمبارکه گفت: فرآیند تحقیق و توسعه از دیرباز در شرکت فولاد مبارکه به صورت نظام مند شکل گرفته و در این فرآیند، مقوله ارتباط صنعت و دانشگاه کاملا شفاف است.

هادی نباتی نژاد اظهار کرد: شرکت فولاد مبارکه از ابتدای راه اندازی فعالیت های پژوهشی خود را آغاز کرد، واحد تحقیق و توسعه با انجام بیش از یک هزار و 200 پروژه تحقیقاتی رسالت خود در زمینه انجام تحقیقات کاربردی و مساله محور را انجام داده و بهبودهای بزرگی را از جنس نوآوری تدریجی و تعالی عملیات به سرانجام رسانده است.

وی افزود: این شرکت از سال 1396 با دریافت گزارش های بازخورد جایزه EFQM و MAKE و ارزیابی های مختلف، با بازنگری سند راهبردی تحقیق و توسعه به سمت رویکرد نوآوری باز و تجاری سازی فناوری حرکت کرده و با الهام از استراتژی های جدید شرکت در زمینه کسب دانش فنی و توسعه فناوری فولاد در کشور، نوآوری اساسی را آغاز کرده و با تأسیس مرکز نوآوری و توسعه فناوری گروه فولاد مبارکه در حال برداشتن گام های مؤثری در این جهت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآیند ارتباط صنعت و دانشگاه در فولادمبارکه شفاف است

فرآیند ارتباط صنعت و دانشگاه در فولادمبارکه شفاف است