مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 09:452021-03-10سياسي

آیین رونمایی از طراحی رشته «فقه السیاسه» برگزار شد


آیین رونمایی از طراحی رشته فقه السیاسه در موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) برگزار شد و رییس مرکز اسلامی هامبورگ یکی از سخنرانان این نشست بود.

- آیین رونمایی از طراحی رشته فقه السیاسه در موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) برگزار شد و رییس مرکز اسلامی هامبورگ یکی از سخنرانان این نشست بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین رونمایی از طراحی رشته فقه السیاسه در مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا (ع) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام حیدر همتی مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا (ع) به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: با توجه به اهدافی که مؤسسه دارد آن را پیگیری می کند موضوع نسبت فقه و علوم انسانی است و اینکه چه ضرورتی اقتضا کرده که ما به این سمت حرکت کنیم که گره بین فقه و علوم انسانی را در این مؤسسه ایجاد کنیم.

حجت الاسلام همتی عنوان کرد: تعاریفی که از علوم انسانی وجود دارد و اهدافی که برای آن تعریف شده است به نوعی در دو حوزه قابل طرح است یکی حوزه توصیفی و یکی هم حوزه هنجاری است در حوزه توصیفی به نوعی در علوم انسانی گفته شده که علوم انسانی متکفل توصیف گزاره های اتفاق افتاده در حال اتفاق و این که در آینده قرار است رخ بدهد به نوعی این را مبنای علوم انسانی قرار دادند و گفتند نگاه ما نگاه هنجاری و توصیه ای نیست اما در ادامه همین فضای علوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین رونمایی از طراحی رشته «فقه السیاسه» برگزار شد

آیین رونمایی از طراحی رشته «فقه السیاسه» برگزار شد