مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 09:402021-03-10سياسي

شهریاری: ترکیب اتحادیه اسلامی و امت واحده ما را به تمدن نوین اسلامی می رساند


دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد: ما کشورهای جهان اسلام باید برای اتحادیه اسلامی قانون اساسی بنویسیم که اولین گام در این مسیر، - دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد: ما کشورهای جهان اسلام باید برای اتحادیه اسلامی قانون اساسی بنویسیم که اولین گام در این مسیر، وجود پارلمان اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری در نشست هم اندیشی اجرای راهبرد دیپلماسی وحدت که در سالن بصیرت بسیج مجتمع 13 آبان برگزار شد، با بزرگداشت یاد درگذشتگان عرصه تقریب و قدردانی از فعالیت های اتحادیه های تقریب نهاد، به تشریح مدل مفهومی امت واحده و اتحادیه اسلامی پرداخت و گفت: ترکیب اتحادیه اسلامی و امت واحده ما را به تمدن نوین اسلامی می رساند.

وی افزود: اجزای این مدل مفهومی بر اساس آیات قرآنی، احادیث، منابع اهل سنت و شیعه و فرمایشات امام و مقام معظم رهبری استخراج شده است.

شهریاری افزود: باید ادبیات این مدل مفهومی را به ادبیات حقوقی تبدیل کنیم و زیربنای اساس نامه اتحادیه اسلامی را تشکیل دهیم؛ با مجلس شورای اسلامی در این خصوص رایزنی کرده ایم که با استقبال کمیسیون فرهنگی نیز مواجه شده است.

وی تأکید کرد: ما کشورهای جهان اسلام باید برای اتحادیه اسلامی قانون اساسی بنویسم که اولین گام در این مسیر وجود پار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهریاری: ترکیب اتحادیه اسلامی و امت واحده ما را به تمدن نوین اسلامی می رساند

شهریاری: ترکیب اتحادیه اسلامی و امت واحده ما را به تمدن نوین اسلامی می رساند