مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 09:302021-03-10سياسي

آبگیری سد نهب تا پایان سال 99


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین از آبگیری سد نهب تا پایان سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر یدالله ملکی در پنجمین نشست شورای حفظ حقوق بیت المال دادگستری استان قزوین اظهار کرد: با توجه به آغاز فعالیت این شورا از سال 93 اتفاقات خوبی در زمینه حفظ حقوق بیت المال، رفع مالکیت بستر رودخانه ها، حفظ اراضی و زمین ها برخورد با برداشت غیر مجاز از چاه ها و پر کردن چاه های غیر مجاز اتفاق افتاده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین ادامه داد: اگر این اقدامات شروع نمی شد بخش زیادی از دشت قزوین را از دست می دادیم، اگر قرار بود فرونشست آب های زیرزمینی با همان روال گذشته ادامه یابد امروز با خسارت های قابل توجهی در قسمت هایی از بویین زهرا و تاکستان رو به رو بودیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: بیش از 90 درصد مصوبات در حوزه فعالیت آب منطقه ای از سال 93 تا کنون مورد توجه و عملیاتی شدن قرار گرفته است.

وی ابراز کرد: هر سه سد مهم استان متوقف شده بودند و برخی از آنها تا تعلیق پیش رفتند ولی امسال همه پروژه ها از سرگیری شدند سد نهب، بالاخانلو و آب شرب ابیک در دستور کار قرار گرفته اند و هفته آینده سد نهب با تخصیص اعتبار ملی آبگیری می شود.

ملکی خاطرنشان کرد: سد نهب قرار بود در سال 88 در برنامه اقدام قرار بگیرد ولی این اتفاق نیفتاد و این کار بار دیگر در سال 92 از سرگیری شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبگیری سد نهب تا پایان سال 99

آبگیری سد نهب تا پایان سال 99