مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 08:452021-03-10سياسي

تاکید بر ثبت نام غیرحضوری در انتخابات شوراها


رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: ارائه مدرک تحصیلی برای اعضای شورای شهر و افرادی که یک دور عضویت شورای شهر را دارند، ضروری نبوده و نیاز نیست.

- ایسنا/اردبیل رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: ارائه مدرک تحصیلی برای اعضای شورای شهر و افرادی که یک دور عضویت شورای شهر را دارند، ضروری نبوده و نیاز نیست.

بهروز ندایی در آخرین جلسه هماهنگی آغاز ثبت نام داوطلبان شوراهای شهر در اردبیل اظهار کرد: از ساعت هشت صبح 20 اسفندماه ثبت نام داوطلبان شوراهای شهر در استان اردبیل همزمان با سراسر کشور آغاز می شود و این روند تا ساعت 18 روز سه شنبه 26 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: داوطلبان یک هفته فرصت ثبت نام دارند تا با داشتن مدارک درخواستی مراحل ثبت نام خود را به چهار طریق اعلام شده انجام دهند.

رییس ستاد انتخابات استان اردبیل اولین روش ثبت نام را مراجعه به اپلیکیشن موبایلی طراحی شده از سوی وزارت کشور و دریافت کد رهگیری اعلام کرد و گفت: داوطلبان بعد از ثبت نام در این اپلیکیشن می توانند با مراجعه حضوری به فرمانداری ها تأییدیه نهایی بگیرند.

ندایی دومین طریق ثبت نام داوطلبان شوراهای شهر را از طریق کامپیوترهای شخصی و دریافت کد رهگیری اعلام کرد و افزود: این افراد نیز برای نهایی شدن ثبت نام خود باید به فرمانداری مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر ثبت نام غیرحضوری در انتخابات شوراها

تاکید بر ثبت نام غیرحضوری در انتخابات شوراها