مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 08:002021-03-10حوادث

قاچاقچیان در انتقال یک تن و 790 کیلو مواد افیونی ناکام ماندند


فرمانده انتظامی استان کرمان از ناکامی قاچاقچیان در انتقال یک تن و 790 کیلوگرم مواد افیونی طی درگیری مسلحانه با پلیس در بخش راین خبر داد.

- ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از ناکامی قاچاقچیان در انتقال یک تن و 790 کیلوگرم مواد افیونی طی درگیری مسلحانه با پلیس در بخش راین خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری امروز 20 اسفندماه اظهار کرد: ماموران انتظامی راین با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر از طریق مسیرهای روستایی این بخش مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: بلافاصله ماموران با طرح ریزی عملیاتی منسجم مسیر تردد قاچاقچیان را تحت کنترل خود قرار داده و به محض مشاهده خودروی پژو 405 راه پاک کن و نیسان حامل مواد مخدر به آنان دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان کرمان در ادامه بیان کرد: راننده پژو به محض مشاهده ماموران از محل متواری و از طرف سرنشینان نیسان به سمت ماموران تیراندازی شد که ماموران بدون درنگ با قاچاقچیان درگیر و با آتش پر حجم آنان را زمین گیر و خودرو را متوقف کردند.

وی گفت: در ادامه این عملیات قاچاقچیان وقتی عرصه را بر خود تنگ می بینند با استفاده از کوهستانی بودن منطقه از محل متواری می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاقچیان در انتقال یک تن و 790 کیلو مواد افیونی ناکام ماندند

قاچاقچیان در انتقال یک تن و 790 کیلو مواد افیونی ناکام ماندند