مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 07:402021-03-10حوادث

جلوگیری از انتقال یک تن و 790 کیلوگرم مواد افیونی از مسیر راین


با تلاش مأموران نیروی انتظامی قاچاقچیانی که قصد انتقال یک تن و 790 کیلوگرم مواد مخدر از مسیر راین به سایر مناطق کشور را داشتند، - ناکام ماندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالرضا ناظری صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه قاچاقچیان قصد داشتند از طریق مسیرهای روستایی بخش راین یک محموله سنگین مواد مخدر را به سایر نقاط کشور منتقل کنند، گفت: نیروی انتظامی با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی گسترده از این موضوع مطلع شد و فوری این مساله را در دستور کار قرار داد.

وی از کنترل مسیر تردد این قاچاقچیان توسط نیروی انتظامی خبر داد و افزود: بر این اساس مأموران نیروی انتظامی با مشاهده خودروی پژو 405 راه پاک کن و نیسان حامل مواد مخدر به آنان دستور ایست دادند که در این هنگام راننده پژو اقدام به فرار از محل کرد.

سردار ناظری از تیراندازی سرنشینان نیسان به سمت مأموران نیروی انتظامی خبر داد و گفت: در این شرایط پلیس بدون درنگ با قاچاقچیان درگیر شد و با آتش پر حجم آنها را زمین گیر و خودروی قاچاقچیان را متوقف کرد.

وی ادامه داد: در این هنگام قاچاقچیان با استفاده از کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند اما با همکاری سایر تیم های عملیاتی، این منطقه تحت کنترل قرار گرفت و خودروی پژو 405 هم متوقف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از انتقال یک تن و 790 کیلوگرم مواد افیونی از مسیر راین

جلوگیری از انتقال یک تن و 790 کیلوگرم مواد افیونی از مسیر راین