مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 06:002021-03-10ورزشي

معرفی برگزیدگان نخستین استارتاپ مرکز نوآوری و شتابدهی گلستان


اولین استارتاپ مرکز نوآوری و شتابدهی استان گلستان پس از چهار روز با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

- ایسنا/گلستان اولین استارتاپ مرکز نوآوری و شتابدهی استان گلستان پس از چهار روز با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

این رویداد استارتاپی با رویکرد گیاهان دارویی، گردشگری و صنایع دستی برمبنای فناوری اطلاعات از 16 الی 19 اسفندماه 99 با حضور 9 تیم استارتاپی، با رعایت پروتکل های بهداشتی در مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان برگزار شد.

این تیم ها در فراخوان جذب ایده شرکت کرده و بعد از طی مراحل مختلف از جمله حضور در کارگاه های آموزشی، دورهمی ها و رویدادهایی مثل تازه شو و ایده شو به این استارتاپ دعوت شدند.

داوری این رویداد استارتاپی بر عهده خانم قجر از جهاد کشاورزی استان و آقایان بیگلو از شهرداری گرگان، سارانی از دانشگاه علوم پزشکی، غیاثی زاده از میراث فرهنگی، میرزایی از شرکت مدیران برتر آرمان، تناور معاون آموزشی جهاد دانشگاهی گلستان و حسن زاده رییس مرکز آموزش علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی گرگان بود.

در نهایت با رای داوران، رتبه اول به تیم محمد رشاد با ایده دستگاه سنجش صحت سلامت بیماری کرونا برای استفاده در هتل ها و اماکن توریستی و اقامتی و اتوبوس های درون و برون شهری، رتبه دوم به تیم زینب زینلی با ایده تولید و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برگزیدگان نخستین استارتاپ مرکز نوآوری و شتابدهی گلستان

معرفی برگزیدگان نخستین استارتاپ مرکز نوآوری و شتابدهی گلستان