مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 05:452021-03-10اقتصادي

تعطیلی یک انبار متخلف سموم کشاورزی در ساری


امسال 175 فروشگاه عرضه سموم نباتی در این شهرستان مورد رصد و پایش قرار گرفتند که 12 واحد به تعزیرات حکومتی معرفی و یک واحد تعطیل شد.

- ایسنا/مازندران مدیر جهاد کشاورزی ساری گفت: امسال 175 فروشگاه عرضه سموم نباتی در این شهرستان مورد رصد و پایش قرار گرفتند که 12 واحد به تعزیرات حکومتی معرفی و یک واحد تعطیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، رضا پورفلاح با اشاره به نقش مدیریت صحیح مصرف کود شیمیایی و سم در تولید غذای سالم و کاهش آلودگی های زیست محیطی، گفت: برای پایش واحدهای فروش سموم نباتی، سازمان صنعت و معدن و تجارت، شبکه بهداشت و مدیریت شهرستان در گشت مشترک به بازدید از فروشگاه های عرضه سموم نباتی این شهرستان می پردازند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری اظهار کرد: هدف از این پایش ها، عدم توزیع سموم غیرمجاز، حذفی، تاریخ گذشته، قاچاق و کنترل عدم گرانفروشی بوده است.

این مسوول با بیان اینکه در این شهرستان 178 فروشگاه عرضه سموم نباتی وجود دارد، گفت: از ابتدای امسال، کارشناسان 175 واحد فروش و عرضه سموم، کود و آفت کش ها را در سطح شهرستان ساری مورد پایش قرار دادند.

وی افزود: هرگونه تغییر در بسته بندی و دخل و تصرف در محتوا و برچسب سموم ممنوع بوده و درج تاریخ تولید و انقضا بر روی بسته بندی الزامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی یک انبار متخلف سموم کشاورزی در ساری

تعطیلی یک انبار متخلف سموم کشاورزی در ساری