مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 18:502021-03-09سياسي

نظارت بر ساخت وسازها با رویکرد جلوگیری از تخلفات انجام شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: دستگاه های اجرایی آمادگی برای مقابله با تخلفات حوزه ساخت وساز را داشته باشند.

- ایسنا/لرستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: دستگاه های اجرایی آمادگی برای مقابله با تخلفات حوزه ساخت وساز را داشته باشند.

گودرز امیری در کارگروه ویژه برخورد با تخلفات ساخت وساز و تغییر کاربری غیرمجاز که امروز 19 اسفندماه برگزار شد، اظهار کرد: برای مقابله با ساخت وسازهای غیرمجاز عزم و جدیت در همه دستگاه های اجرایی به وجود آید.

وی تصریح کرد: همه دستگاه های اجرایی آمادگی کامل بخصوص در ایام تعطیل داشته باشند تا ساخت وسازهای غیرمجاز را در همان نقطه شروع جلوگیری کنند.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: قبل از صدور پروانه ساخت باید ارتفاع ساختمان و بنا مشخص و با نظارت مداوم نظام مهندسی و شهرداری در ساخت وساز از تخلفات جلوگیری شود.

امیری اضافه کرد: رویکرد ما در مبارزه با ساخت وساز غیرمجاز، اقدام پیشگیرانه است و شهرداران، بخشداران و دهیاران موظف اند هر جا مصالح ساختمانی مشاهده کردند، مجاز بودن ساخت وساز را بررسی و در صورت غیرقانونی بودن نسبت به برخورد قانونی اقدام کنند.

وی بیان کرد: در تخریب بناهایی که به هر شکلی غیرمجاز ساخته می شوند تبعیضی نباید صورت گیرد و با تسریع در طی مراحل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر ساخت وسازها با رویکرد جلوگیری از تخلفات انجام شود

نظارت بر ساخت وسازها با رویکرد جلوگیری از تخلفات انجام شود