مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 15:102021-03-09سياسي

مسئولین دماوند در مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز کوتاهی نکرده اند


فرماندار دماوند با اشاره به اینکه تا زمان اصلاح برخی از قوانین نمی توان یک طرفه به سمت اجرای قانون و تخریب رفت، گفت:مسئولین دماوند در مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز کوتاهی نکرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی حیدری، ظهر سه شنبه در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال که با حضور آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس قوه قضاییه برگزار شد اظهار داشت: اتخاذ روش های پیشگیرانه راهبرد اصلی دولت در مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در دماوند است.

حیدری افزود: شهرستان دماوند در مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز کوتاهی نکرده، اما تا زمان ایجاد زیرساخت های حمایتی و اصلاح برخی از قوانین، نمی توان یک طرفه به سمت اجرای قانون و تخریب رفت.

فرماندار دماوند بیان داشت: تخریب و قلع و قمع صرفاً راهکار مبارزه با ساخت و ساز غیر مجاز نیست، بلکه باید اقدامات پیشگیرانه با ساخت و ساز غیرمجاز مقابله کرد و با افرادی که از مسیر قانون منحرف شده اند برخورد کرد.

وی عنوان داشت: بسیاری از ساخت و سازهای غیرمجاز با به وجود آوردن زیرساخت ها انجام نخواهد شد با سیاست گذاری های دقیق می توانیم بخش عمده ای از ساخت و سازهای غیرمجاز را در نطفه خفه کنیم.

فرماندار دماوند گفت: قطعاً با حمایت و همدلی همه دستگاه ها در کنار هم و توجه به مطالبات مردم در کنار اجرای دقیق و مقتدرانه قانون، می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولین دماوند در مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز کوتاهی نکرده اند

مسئولین دماوند در مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز کوتاهی نکرده اند