مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 12:002021-03-09بين الملل

کرملین: طرح واشنگتن برای حملات سایبری علیه روسیه مصداق جرائم بین المللی است


سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه ضمن ابراز نگرانی درباره گزارش ها درباره قصد دولت آمریکا برای انجام حملات سایبری علیه مسکو، چنین اقدامی را برابر با جرایم بین المللی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  دیمتری پسکوف سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت کرملین به طور جدی نگران گزارش های رسانه ای درباره حمله سایبری احتمالی آمریکا علیه روسیه است.

وی گفت: این اطلاعات نگران کننده است زیرا یک رسانه خبری نسبتاً تاثیرگذار آمریکایی احتمال چنین حملات سایبری را تایید می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک ، پسکوف تاکید کرد: در واقع این چیزی جز جرایم سایبری بین المللی نیست و البته این واقعیت که این رسانه خبری احتمال دست داشتن آمریکا در این جرم سایبری را تایید می کند، دلیل نگرانی شدید ما است.

  سخنگوی کرملین همچنین گفت که روسیه هرگز درگیر جرایم سایبری نبوده و افزود: در این زمینه، یادآوری این مسئله مهم است که ما مرتباً گفته ایم و همچنان می گوییم که طرف روس، دولت روسیه، ارتباطی با هیچ نشانه ای از چنین جرایم سایبری و تروریسم سایبری نداشته و ندارد.

پیشتر روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز نزدیک به حزب حاکم دموکرات این کشور، از احتمال انجام سلسله حملات سایبری سری واشنگتن علیه روسیه ظرف سه هفته آینده خب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرملین: طرح واشنگتن برای حملات سایبری علیه روسیه مصداق جرائم بین المللی است

کرملین: طرح واشنگتن برای حملات سایبری علیه روسیه مصداق جرائم بین المللی است