مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 09:352021-03-09سياسي

لزوم نامگذاری خیابانی در کرمان به نام آیت الله حقیقی


جمعی از شهروندان کرمانی با ارسال نامه ای به خبرگزاری مهر خواستار نام گذاری یکی از خیابان های شهر کرمان به نام آیت الله حقیقی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جمعی از شهروندان کرمانی اعم از طلاب و روحانیون، دانشجویان و اساتید، فرهنگیان و کارمندان، اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه و فرهیختگان کرمانی در نامه ای سرگشاده خطاب به شورای شهر کرمان خواستار نامگذاری خیابانی به نام زنده یاد آیت الله عباس حقیقی از روحانیون برجسته و اساتید مبارز حوزه های علمیه و مفسر قرآن شدند.

در بخشی از این نامه ضمن تاکید بر تکریم جایگاه ارزشمند همه مفاخر و چهره های برجسته فرهنگی، علمی، هنری، مذهبی و سیاسی آمده است: مسلماً گرامیداشت و پاسداشت یاد این بزرگواران که به نوعی جزو تاریخ و میراث معنوی دیار کریمان محسوب می شوند، می تواند در الگوسازی برای نسل جوان مفید باشد.

در ادامه این نامه خاطر نشان شده است: آیت الله حقیقی که حقیقتاً یک استاد اخلاق ساده زیست، مردمدار و با تقوا بود نقش فراوانی را در تربیت و آموزش بسیاری از طلاب و دانش پژوهان ساحت علم و معرفت داشت که چهره شاخصی همچون نخست وزیر شهید، حجت الاسلام دکتر محمد جواد باهنر، از شاگردان برجسته ایشان به شمار می روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نامگذاری خیابانی در کرمان به نام آیت الله حقیقی

لزوم نامگذاری خیابانی در کرمان به نام آیت الله حقیقی