مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 08:202021-03-09سياسي

تقدیر حزب الله لبنان از پاپ فرانسیس


حزب الله لبنان طی بیانیه ای اعلام کرد: حزب الله از سفر پاپ فرانسیس به کشور برادر، عراق و نتایج مثبت این سفر به ویژه دیدار وی با مرجع عالی قدر، - حضرت آیت الله العظمی سید علی سیستانی تقدیر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ حزب الله لبنان درباره ی سفر پاپ فرانسیس به عراق بیانیه ای صادر کرد که متن آن در پی می آید: حزب الله از سفر پاپ فرانسیس به کشور برادر، عراق و نتایج مثبت این سفر به ویژه دیدار وی با مرجع عالی قدر، حضرت آیت الله العظمی سید علی سیستانی تقدیر می کند و تأیید کامل خود را از موضع حضرت ایشان درباره ی ضرورت برچیده شدن رنج، ظلم، ستم، فقر، آزار و اذیت مذهبی و فکری، جنگ، خشونت، محاصره و کوچ اجباری که گریبان گیر بسیاری افراد در کشورهای مختلف به ویژه ملت فلسطین در سرزمین های اشغالی است، اعلام می دارد.

عراق در دو دهه ی گذشته گرفتار مصیبت های بسیار و جنگ های پرشماری بوده که از سوی اشغالگران امریکایی و تروریست های وهابی داعشی افروخته شده بود.

این ها دو روی یک سکه اند و هر دو علیه عراق و ملت و وحدت ملی و عناصر اجتماعی، دینی و نژادی آن هستند.

حزب الله امیدوار است این سفر برای عراق، آغاز بازیابی نقش بین المللی و منطقه ای اش و تقویت وحدت ملی و حق طبیعی اش برای استقلال و ثبات باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر حزب الله لبنان از پاپ فرانسیس

تقدیر حزب الله لبنان از پاپ فرانسیس