مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 08:002021-03-09ورزشي

پنج سال پیرتر از آلمان و فرانسه هستیم!


کورس آقای گلی لیگ ایران از هر پنج لیگ معتبر اروپایی پیرتر است؛ حتی از سری A ایتالیا که رونالدو و زلاتان در آن می درخشند.

میانگین سنی بهترین گلزنان لیگ ما نسبت به همتایان خود در انگلستان و اسپانیا بیش از دو سال و در آلمان و فرانسه نزدیک به پنج سال بالاتر .

- کورس آقای گلی لیگ ایران از هر پنج لیگ معتبر اروپایی پیرتر است؛ حتی از سری A ایتالیا که رونالدو و زلاتان در آن می درخشند.

میانگین سنی بهترین گلزنان لیگ ما نسبت به همتایان خود در انگلستان و اسپانیا بیش از دو سال و در آلمان و فرانسه نزدیک به پنج سال بالاتر است! به علاوه هیچ ستاره جوان و پدیده آینده داری در ردیف های بالایی این فهرست دیده نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: درخشش زلاتان ابراهیموویچ و کریستیانو رونالدو در ایتالیا باعث شده از مسابقات این فصل سری A با عنوان کنایه آمیز سرای سالمندان یاد شود.

در اسپانیا هم لیونل مسی و سوآرز کهنه کار می درخشند، اما نظرتان در مورد لیگ برتر فوتبال ایران چیست؟ آیا باور می کنید برترین گلزنان لیگ ما نسبت به هر پنج لیگ برتر اروپا پیرتر (یا بعضا حسابی پیرتر) هستند! این گزارش پر از جزییات را تدارک دیده ایم تا زنگ خطر را برای باشگاه های نتیجه گرای لیگ برتر به صدا دربیاوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج سال پیرتر از آلمان و فرانسه هستیم!

پنج سال پیرتر از آلمان و فرانسه هستیم!