مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:502021-03-09اقتصادي

اختصاص 160 میلیارد تومان برای توسعه مجتمع های آب رسانی اردبیل


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: 160 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل 3 مجتمع آب رسانی در استان اردبیل اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، فرامرز بهنژاد پیش ازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 160 میلیارد تومان اعتبار از محل ماده 56 و با کمک بانک صادرات برای تکمیل 3 مجتمع آب رسانی در استان اردبیل اختصاص یافته است.

وی این مجتمع های آب رسانی را زون شرقی مجتمع موران شهرستان گرمی، مجتمع آب رسانی سبلان در مشگین شهر و خروسلو در بیله سوار اعلام کرد و افزود: شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل برای تکمیل عملیات اجرایی تاسیسات آب رسانی 3 مجتمع بزرگ و دارای اولویت، با تهیه برنامه اجرایی بخش های مهمی از عملیات اجرایی از جمله احداث و ارتقای تصفیه خانه، لوله گذاری خط انتقال، ایستگاه پمپاژ و احداث مخازن ذخیره آب شرب را در اولویت کار خود قرار داده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل ادامه داد: مجتمع آب رسانی موران شهرستان گرمی با 30 روستا و جمعیت 7 هزار و 600 نفر برای تامین آب شرب پایدار مردم منطقه در حال احداث است که برای تکمیل این پروژه 142 هزار میلیارد ریال از قانون ماده 56 برای تکمیل آن هزینه خواهد شد.

بهنژاد بیان کرد: مجتمع آب رسانی سبلان مشگین شهر نیز در حال احداث است که با احداث تصفیه خانه سبلان و اجرای خط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 160 میلیارد تومان برای توسعه مجتمع های آب رسانی اردبیل

اختصاص 160 میلیارد تومان برای توسعه مجتمع های آب رسانی اردبیل