مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 06:152021-03-09سياسي

پیگیری حل مشکلات روستای مرتضی گرد از سوی مجمع نمایندگان استان تهران


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ساماندهی معابر و آب های سطحی، مقاوم سازی ساختمان ها، حل مشکل آب و فاضلاب و بهبود شرایط زندگی در روستای مرتضی گرد از سوی مجمع نمایندگان تهران درحال پیگیری است.

- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ساماندهی معابر و آب های سطحی، مقاوم سازی ساختمان ها، حل مشکل آب و فاضلاب و بهبود شرایط زندگی در روستای مرتضی گرد از سوی مجمع نمایندگان تهران درحال پیگیری است.

اقبال شاکری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بازدید مجمع نمایندگان استان تهران از روستای مرتضی گرد و پیگیری ها برای حل مشکلات این روستا، بیان کرد: جهت رسیدگی به امور حوزه انتخابیه استان تهران و رفع مشکلات مناطق محروم استان تهران یکی از محل هایی که مورد بررسی مجمع نمایندگان تهران قرار گرفته روستای مرتضی گرد بوده که در حاشیه شهر تهران و در نزدیک شهر آفتاب قرار دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه مجمع نمایندگان تهران به صورت مستمر از این روستا بازدید کرده و مسائل آن را دنبال می کنند، اظهار کرد: روز گذشته نیز به اتفاق آقای مالک شریعتی که به صورت مشخص موضوعات مرتضی گرد را دنبال می کنند نشستی با مسئولین محلی و مسئولین دستگاه های اجرایی برگزار کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری حل مشکلات روستای مرتضی گرد از سوی مجمع نمایندگان استان تهران

پیگیری حل مشکلات روستای مرتضی گرد از سوی مجمع نمایندگان استان تهران