مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 05:502021-03-09سياسي

سال 1400 برای حل مشکل مرزی و کولبری تصمیمات مهمی اجرایی می شود


بررسی مسائل مرزی و حل مشکل کولبری از جمله دغدغه هایی است که در سال 1400 تصمیمات مهمی در خصوص آن ها اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد باقر قالیباف صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه سنندج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کردستان دارای ظرفیت های بالقوه بسیاری است که متأسفانه تاکنون بسیاری از این ظرفیت ها بالفعل نشده است.

وی افزود: در این سفر علاوه بر نظارت های میدانی، امیدواریم به پروژه های تکمیل نشده نیز کمک کنیم و روند تکمیل این پروژه ها را تسریع یابد.

رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بررسی مسائل کولبری و حل مشکلات مرزی که از زخم های کهنه مرزی ما در شمال غرب و جنوب شرق کشور است از دیگر اهداف سفر ما خواهد بود و امیدوارم بتوانیم در سال 1400 تحرکی برای حل این مسائل ایجاد کنیم و دغدغه دیرین را ساماندهی کنیم.

قالیباف افزود: استان کردستان ظرفیت خوبی در حوزه صنایع به ویژه صنایع تبدیلی در حوزه کشاورزی دارد که به این منظور رؤسای کمیسیون های کشاورزی و صنایع در این سفر حضور دارند.

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: در قالب اعتبارات مربوط به حوزه محرومیت زدایی بودجه 1400 نیز توجه ویژه ای به این استان شده تا دستگاه ها بتوانند به آسانی برخی طرح های نیمه تمام را به اتمام برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال 1400 برای حل مشکل مرزی و کولبری تصمیمات مهمی اجرایی می شود

سال 1400 برای حل مشکل مرزی و کولبری تصمیمات مهمی اجرایی می شود