مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 05:252021-03-09اقتصادي

مشکل مواد اولیه کارخانجات در اردبیل برطرف می شود


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با موافقت وزارت صمت قرار است مشکل تأمین مواد اولیه واحدهای تولیدی و صنعتی برطرف شود.

- ایسنا/اردبیل رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با موافقت وزارت صمت قرار است مشکل تأمین مواد اولیه واحدهای تولیدی و صنعتی برطرف شود.

رامین صادقی در مراسم تجلیل از فعالان عرصه تولید و صادرات در اردبیل اظهار کرد: سفر دو روزه وزیر و معاونین به استان اردبیل ثمرات خوبی را به همراه داشته به طوریکه در کنار پرداخت 500 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای صنعتی استان، قرار شد در تأمین مواد اولیه و صدور مجوزهای قانونی برای صنعتگران و تولیدکنندگان تسهیل ویژه ای انجام شود.

وی غیرت تولیدکنندگان استان را در شرایط سخت تحریم ها و کرونا در حفظ نیروی انسانی و افزایش روند تولید یادآور شد و تصریح کرد: استان اردبیل در صدور پروانه تولید جایگاه اول را به دست آورد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در پرداخت تسهیلات نیز با همکاری بانک های استان از محل تبصره 18 تاکنون بیش از 150 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده که صد درصد سهمیه استان را شامل می شود.

صادقی افزود: 45 درصد از محل پرداخت شناور تبصره 18 قرار شده به استان اردبیل اختصاص پیدا کند تا با جذب کامل تسهیلات تبصره 18 بتوانیم از واحدهای تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل مواد اولیه کارخانجات در اردبیل برطرف می شود

مشکل مواد اولیه کارخانجات در اردبیل برطرف می شود