مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 05:152021-03-09بين الملل

احیای توافقی که دیگران به آن پایبند نمی مانند، چه سودی برای ایران دارد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سناء السعید نویسنده و تحلیلگر مصری در یادداشتی ضمن دفاع از منطق ایران در قبال عهدشکنی دولت آمریکا (دونالد ترامپ) و خروج از توافق جامع و نهایی هسته ای وین، - تحلیلگر سرشناس مصری طی یادداشتی ضمن دفاع از منطق ایران در خصوص برجام نوشت که برای احیای توافق هسته ای امضا شده در سال 2015، توپ اکنون در زمین آمریکا است و واشنگتن باید با رفع تحریم ها، حسن نیت نشان دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سناء السعید نویسنده و تحلیلگر مصری در یادداشتی ضمن دفاع از منطق ایران در قبال عهدشکنی دولت آمریکا (دونالد ترامپ) و خروج از توافق جامع و نهایی هسته ای وین، نوشت که آمریکا بوده که از این توافق خارج شده لذا باید اکنون حسن نیت خود را برای احیای آن، بدون هیچ پیش شرطی نشان دهد و اعتمادسازی کند.

در غیر این صورت، احیای توافقی که دیگران به آن پایبند نمی مانند، چه سودی برای ایران دارد؟ ترجمه این یادداشت که در روزنامه مصری الوفد منتشر شد، در ادامه می آید: ایران در مواضعی که در واکنش به بیرون رفتن دولت ترامپ از توافق هسته ای در می 2018 و در پی آن، تشدید تحریم ها علیه این کشور اتخاذ کرد، حق داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای توافقی که دیگران به آن پایبند نمی مانند، چه سودی برای ایران دارد؟

احیای توافقی که دیگران به آن پایبند نمی مانند، چه سودی برای ایران دارد؟