مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 04:502021-03-09سياسي

چگونگی پذیرش بیمار در بیمارستان ها باحذف دفترچه بیمه


رییس بیمارستان سینا درباره حذف دفترچه بیمه تامین اجتماعی و اقدامات انجام شده در این بیمارستان در جهت نسخه نویسی الکترونیک، گفت: هنوز فرایند نوشتار مکتوب نسخ وجود دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر محمدطالب پور در گفت وگو با ایسنا، درباره فرایند اجرایی شدن نسخه نویسی الکترونیک و حذف دفترچه بیمه تامین اجتماعی در بیمارستان سینا، گفت: هنوز به شکل دقیق تعیین تکلیفی صورت نگرفته است و به ما اعلام کرده اند با گرفتن کد ملی مراجعین، دستورات و تجویز لازم را بر کاغذ بنویسید و زمان اجرا با زدن کد ملی در سیستم، بیمه برای فرد اجرا می شود.

وی افزود: الان داروها بر سرنسخه بیمارستانی مکتوب می شود و فعلا اینگونه نیست که فرایندی کاملا اینترنتی انجام شود؛ زیرا زیرساخت های پیچیده تری لازم است که شاید در مراکز تامین اجتماعی وجود داشته باشد ولی ما در بیمارستان دولتی و دانشگاهی سینا در عمل نسخ را در سرنسخه بیمارستانی می نویسیم.

طالب پور در خصوص نحوه بستری بیماران پس از تاریخ اعلام حذف دفترچه های بیمه، گفت: در این مورد هم با اعلام کد ملی و اخذ تاییدیه بیمه فرد، بستری می شود.

بیشترین موردی که نیازمند فرایند کامل نسخه نویسی الکترونیک است در بخش دارو و سرپایی است که هنوز در مراکز دانشگاهی این زیرساخت را نداریم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونگی پذیرش بیمار در بیمارستان ها باحذف دفترچه بیمه

چگونگی پذیرش بیمار در بیمارستان ها باحذف دفترچه بیمه