مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 04:252021-03-09بين الملل

روند توزیع واکسن کرونا در کشورهای همسایه ایران


به دنبال افزایش توزیع واکسن کرونا در سراسر جهان، واکسیناسیون بیماری کووید-19 در تعداد زیادی از کشورها از جمله کشورهای آسیایی نیز آغاز شده است که در این بین توزیع این واکسن در برخی از کشورهای همسایه ایران وضعیت خاص دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، با توزیع بیشتر واکسن کرونا در سراسر جهان، واکسیناسیون کرونا در تعدادی از کشورهای همسایه ایران نیز آغاز شده است.

این دوز واکسن ها از طریق برنامه کوواکس سازمان جهانی بهداشت در اختیار این کشورها گذاشته شده اند.

با وجود اقدامات اطمینان بخش از سوی دولت های منطقه، مشخص نیست که چقدر از مردم به صورت داوطلبانه برای دریافت واکسن کرونا در این کشورها پا پیش بگذارند.

افغانستان: گزارش های خبری به نقل از وزارت بهداشت افغانستان حاکی است که تاکنون 16 هزار و 659 نفر در سراسر این کشور واکسن بیماری کووید-19 را دریافت کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، دومین محموله اهدایی واکسن از طرف نهاد جهانی توزیع واکسن کرونا (کواکس) امروز دوشنبه در 468 هزار دوز واکسن، از طرف صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف)، اتحادیه اروپا و بانک جهانی به افغانستان به وزارت بهداشت این کشور تحویل داده شد.

وحید مجروح، سرپرست وزارت بهداشت افغانستان زمان تحویل گرفتن این محموله، به نمایندگی از دولت افغانستان از نهاد کواکس و حامیان اش قدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند توزیع واکسن کرونا در کشورهای همسایه ایران

روند توزیع واکسن کرونا در کشورهای همسایه ایران