مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 02:002021-03-08اقتصادي

تمرکز بر توانمندسازی خانواده با هدف پیشگیری از آسیب ها


مدیر کلان پروژه کارآمدی خانواده گفت: به جای پرداختن به آسیب ها، تمرکز خود را بر روی توانمندسازی خانواده ها با هدف پیشگیری از آسیب ها قرار داده ایم.

- محمد ثنا گویی زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص طرح کلان پروژه کارآمدی خانواده اظهار کرد: کلان پروژه کارآمدی خانواده مبتنی بر تعالیم اسلامی با همت پژوهشکده الهیات و خانواده که وابسته به پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی است، اجرا شده و هم اکنون در حال اقدام است.

مدیر کلان پروژه کارآمدی خانواده توضیح داد: این کلان پروژه حدود 2 سال قبل در پژوهشکده الهیات و خانواده اصفهان و به همت گروه مطالعات خانواده کلید خورد و با توجه به تجربیات اعضای هیأت علمی، شورای گروه و شورای پژوهشی پژوهشکده درباره پایداری و کارآمدی خانواده با رویکرد اسلامی مطالعات اولیه ای صورت گرفت تا اینکه این پروژه طراحی و تدوین شد.

وی در خصوص ویژگی های این پروژه گفت: این کلان پروژه ویژگی های ممتازی دارد و اولین ویژگی مهم آن، مبتنی بودن بر رویکردهای مختلف مطالعاتی از جمله رویکردهای اخلاقی، اعتقادی، روان شناختی، علوم اجتماعی، فقهی و حقوقی است.

ثناگویی زاده ادامه داد: ویژگی دیگر این کلان پروژه مبتنی بودن آن بر مطالعات بین رشته ای است که خانواده را از نگاه های مختلف روانشناختی، جامعه شناسی، رفتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز بر توانمندسازی خانواده با هدف پیشگیری از آسیب ها

تمرکز بر توانمندسازی خانواده با هدف پیشگیری از آسیب ها