مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 15:052021-03-08حوادث

دستگیری اوباشگران ویدیوی تخریب اموال مردم در محله فلاح


به دنبال حمله اراذل و اوباش به تعدادی خودروی سواری در محله فلاح که ویدیوهایی از آن در فضای مجازی منتشر شده بود، رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری این افراد خبر داد و جزییات آن را تشریح کرد.

- به دنبال حمله اراذل و اوباش به تعدادی خودروی سواری در محله فلاح که ویدیوهایی از آن در فضای مجازی منتشر شده بود، رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری این افراد خبر داد و جزییات آن را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ جلیل موقوفه ای در حاشیه دستگیری این اوباشگران که ظهر امروز در کلانتری ابوذر برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران گفت: حوالی ساعت 23:30 پانزدهم اسفند ماه، دو جوان در یکی از سوپرمارکت های واقع در خیابان زمزم با یکدیگر درگیری شدند که این درگیری بعد از دقایقی در همان محل خاتمه پیدا کرد اما حدود یک ساعت بعد، یعنی حوالی ساعت 30 دقیقه بامداد شانزدهم اسفندماه دوباره درگیری در همان محل آغاز و مشخص شد در ادامه همان درگیری بوده است.

وی با بیان اینکه در جریان درگیری دوم، یک دستگاه وانت پیکان با چهار سرنشین که از دوستان یکی از طرفین نزاع بودند، در محل حاضر شدند، گفت: این افراد با حضور در محل اقدام به تخریب پنج دستگاه از خودروهای پارک شده در محل پرداختند و ایجاد رعب و وحشت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اوباشگران ویدیوی تخریب اموال مردم در محله فلاح

دستگیری اوباشگران ویدیوی تخریب اموال مردم در محله فلاح